Al meer dan 50 jaar bedient Schröder midden in het winkelcentrum van hartje Rotterdam, aan de Coolsingel haar klanten vanuit Rotterdam en ver daar buiten. Een bedrijf met historie. LightMedia werkt al jaren samen met Schröder, voor de website en de ICT. Door een reorganisatie werd het tijd voor een stevige opfrissing van het merk. Alvast een concept, er staan mooie dingen op de planning!
VORM heeft iets nieuws, dwars tegen de huidige woningmarkt in: 6D Wonen. Op het laatste moment werd LightMedia gevraagd om een hippe iPad presentatie te ontwerpen, om zo het concept op de PROVADA te kunnen lanceren. Een spoedklus met kwaliteit! Bekijk een leuk infofilmpje!
Frisse website restyling voor administratie en adviesbureau BUVI te Zwijndrecht. Op basis van het bestaande logo werd een aansprekende website ontworpen waar BUVI haar complete dienstenpakket op een betrouwbare wijze presenteert.
Frietexpress.eu is een kakelvers online bestelrestaurant. Via de overzichtelijke menukaart kan je binnen enkele klikken een complete maaltijd samenstellen, die dan gratis (!) wordt bezorgd in de regio Papendrecht en Alblasserdam. LightMedia bedacht de 'bestellen-in-1-klik'-methode en ontwikkelde vervolgens het online bestel- en ordersysteem.
Online visitekaartje voor Kalkman Expertise, compleet met het LightMedia Internet Management, het maatwerk beheersysteem, om zelf je website eenvoudig met teksten en afbeeldingen actueel te houden. www.kalkmanexpertise.nl
Voor de VORM bedrijven, bekend van VORM Bouw en VORM Ontwikkeling heeft LightMedia de electric car Nissan Leaf compleet gewrapt en bestickerd, tot een echte eye-catcher voor op de weg en bij beurzen. De stickers op de deuren worden elke maand vervangen voor actuele. Reclame die werkt!
Dak, moterkap en andere details.
Eerlijkgeschenk.nl moet het geiten-wollen-sokken-imago van fairtrade producten snel gaan doorbreken, aldus de drijvende kracht achter Eerlijkgeschenk.nl. Het idee is duidelijk, LightMedia bedacht een heldere communicatielijn voor het bedrijf in relatiegeschenken.
www.eerlijkgeschenk.nl
Fris en enthousiasme, wilde Anne Woont met haar beginnende interieurarchitect bureau uitstralen. LightMedia gaf hier vorm aan door knallende kleuren en ronde spiegelletters.
www.annewoont.nl
Overzichtelijke website voor Bouw- en aannemingsmaatschappij Wouters B.V. te Dordrecht, met aansprekende foto's als basis van het ontwerp. Compleet met beheerhare projectendatabase. www.wouters-bouw.nl
Als internationaal leverancier van knelkoppelingen, wilde Hydraucon een stevige uitstraling naar de doelgroep hebben. Krachtige letters, met een duidelijke link naar wat Hydraucon doet: Knelkoppelingen leveren, wat als beeldmerk verwerkt is in de letter O.
Uitgebreide corporate website met een duidelijke opbouw. Compleet met projectendatabase. De gehele website is zelf te beheren via een op maatgemaakt CMS. www.zwaluwebouw.nl
Voor een funderingsbeurs in Rotterdam waar Aannemingsbedrijf P.&G. Hooghwerff B.V. aanwezig was, ontwierp LightMedia een aansprekende promotiefolder voor de particuliere doelgroep.
Jantine Gerritsen, Praktijk voor integratieve kindertherapie, met een speels en toegankelijk logo.
Om naamsbekendheid te creëren zijn er reclamefolders en visitekaartjes ontworpen.
Geïnspireerd door een kindertekening, waarin het kind zich bevindt in het middelpunt van een stralende zon, is een beeldmerk ontworpen.
Website in stijl van het bedrijf Korteland Motoren, met uitgebreide webshop en CMS.
www.kortelandmotoren.nl
Open en divers. Dat typeert het karakter van de De Ark te Hendrik Ido Ambacht. Een gemeenschap waar mensen, vol diversiteit samen komen. Een afdak, een herberg in de samenleving. LightMedia werkte mee met het imago en de uitstraling, en ontworp een strak, modern logo met frisse, verhelderende kleuren en een duidelijke symboliek.
Website met informatie over de gemeente.
www.dearkonline.nl
Merkontwikkeling voor de nieuwe bloemist Fiore in Alblasserdam, met als uitstraling: Luxe, kwaliteit en professioneel.
Een nieuw merk binnen de Zwaluwe bedrijvengroep, Zwaluwe Woonwinkel. Een losstaand bedrijf, maar herkenbaar geintegreerd in de bedrijvengroep door het gebruik van de Zwaluwe kleuren en lettertypen.
Zwaluwe Woonwinkel richt zich specifiek op de keuzemogelijk van badkamers, toilets en keuken voor huurders. Klantgericht en flexibel zijn dan ook de uitgangspunten voor het beeldmerk.
LightMedia is een creatief reclame- en communicatiebureau, dat luistert, dat plannen nét even op een andere manier bekijkt, dat verrast met creatieve concepten en oplossingen. Meer
Maar bij ons alleen dan echt. Aangenaam, wij zijn LightMedia.
Kees Teeuw
06 - 21 24 54 33
kees@lightmedia.nl
Mark van der Feyst
06 - 25 00 22 28
mark@lightmedia.nl
Grote veranderingen zijn dichterbij dan je denkt. Je moet ze alleen nog maar ontdekken. Meer